پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
‌معاون سازمان برنامه و بودجه کشور احداث پالایشگاه تولید فراورده های خونی و پلاسما و اجرای طرح مجتمع داروسازی شرکت مشتقات پیشرفت سلامت در گیلان را مد نظر قرار داد و خاطرنشان کرد: قرار است سندیکایی با محوریت باتک ملی تشکیل شود.

شعارسال: سید حمید پورمحمدی در شورای برنامهریزی و توسعه استان گیلان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با اشاره به برنامههای اجرایی اشتغال روستایی و عشایری و زمینهسازی برای ایجاد اشتغال در بخشهای مختلف، اظهار کرد: در این زمینه سهم درخوری برای گیلان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه توجه سازمان برنامه و بودجه بر تکمیل طرحهای نیمهفعال و غیر فعال است، افزود: این طرحها را به چند بخش تقسیم کردیم که در این راستا، در بخش کشاورزی 10 طرح با اعتبار 104 میلیارد تومان نیازمند هماهنگی و پیگیری بانک کشاورزی است.

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور، با بیان اینکه 5 طرح در بخش گردشگری گیلان با اعتبار 56 میلیارد تومان تعریف کردیم، گفت: طرحهای مذکور با توافق 3 میلیاردی بانک صادرات، 35 میلیاردی بانک ملی و 8 میلیاردی بانک سپه انجام میشود که نیازمند پیگیری است.

پورمحمدی از معرفی 5 طرح به بانکهای صادرات، سپه، صنعت و معدن، کشاورزی و ملی با تسهیلات 432 میلیارد تومان و 220 میلیون یورو خبر داد و اضافه کرد: قرار است یک سندیکایی از بانکها ایجاد کنیم و طرحهای مهم استان را در دستور کار قرار دهیم. یکی از این طرحها طرح «صنایع پاییندستی آلومینیوم» با محوریت بانک ملی است که به پیگیری مداوم نیاز دارد.

این مقام مسئول، با بیان اینکه چند کارگروه برای طرحهای گیلان در سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل دادهایم، یادآور شد: این کارگروهها در بخشهای کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی و آبزیپروری با هدف توسعه پایدار اشتغال و با اعتباری حدود 194 میلیارد تومان و 2 هزار و 150 نفر شغل فعال هستند.

پورمحمدی، با بیان اینکه کارگروه صنعت گیلان بر اشتغال در حوزه پوشاک تمرکز دارد، گفت: براساس تفاهمنامههای موجود، سرمایه  گذاران شناسایی و کارگاهها در شهرکها و نواحی صنعتی مشخص شده است.

وی با اشاره به بررسی وضعیت هتلهای سه ستاره نیمه تمام در لاهیجان، آستارا و انزلی در کارگروه گردشگری، عنوان کرد: با بانک ملی و سپه توافقهای اولیه جهت تکمیل و تجهیز این هتلها انجام گرفته است.

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان، احداث پالایشگاه تولید فراوردههای خونی و پلاسما و اجرای طرح مجتمع داروسازی شرکت مشتقات پیشرفت سلامت را مد نظر قرار داد و خاطرنشان کرد: قرار است سندیکایی از بانکهای ملی، کشاورزی، صنعت و معدن، سپه و صادرات در این باره تشکیل شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20آبان1396 ، کدخبر: 96082011582 : www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین